Level Up Games (Brazil) - Disrespect to players (Ragnarok)

Destinatário: biz-dev@gravity.co.kr

In Portuguese
A empresa Level Up Games licenciada da Gravity para distribuir o jogo Ragnarok, está tratando o mesmo com total falta de respeito aos players, não temos suporte 24hrs, seja ele por telefone ou on line, e ainda sofremos com as constantes falhas do servidor: instabilidade, bugs, diversas manutenções sem explicação, e uma total falta de informação a nós clientes.

Viemos através deste, mostrar nossa total indignação com o serviço prestado, visando melhoras para todos e principalmente a uma boa divulgação do jogo Ragnarok.

In English

A company Level Up Games permitted of the Gravity to distribute the Ragnarok game, is dealing the same with total lack of respect to players, does not have support 24hrs, either it for telephone or on line, and still we suffer with the constant imperfections of the server: instability, bugs, diverse maintenances without explanation, and one total lack of information we customers. We came through this, to show our total indignation with the given service, aiming at improvements for all and mainly to a good spreading of the Ragnarok game.