Sm Audition

Destinatário: SM Entertainment

Low signed by Brazilians asking for sincere apologies for the past event and asking for reconsideration of a hearing in Brazil!
We Brazilians apologize for other people who were poorly educated in the past event, and we ask you to reconsider a hearing in Brazil, there are talented and super brilliant people who lost their turn because of bad people, I'm sure those people who lost the turn they will do their best not to let take their place.

Tradução em português:

Baixo assinado por brasileiros(as) pedindo sinceras desculpas pelo evento passado e pedindo reconsideração de uma audição no Brasil!
Nós brasileiros pedimos desculpas por outras pessoas que foram mal educadas no evento passado, e pedimos que reconsidere uma audição no Brasil, há pessoas talentosas e super brilhantes que perderam sua vez por causa de pessoas mal educadas, tenho certeza que essas pessoas que perderam a vez darão o melhor de si para não deixarem ocupar seu lugar.