Rodin 2 will become Jungler 2

Destinatário: Dark Eden GM

We don't want to merge, our server is fine as it is, everyone from rodin 2 agrees, both vampire and slayers! this is the only server still dominated by slayers and even so the vampires don't want the merge, the server is competitive, everyone is stopping logging in because they will quit the game if there is a merge and we are already migrating to other NFT, we want Rodin 2 become Jungler 2 and that in the future, if possible, implement an integrated marketing. this would be perfect and would have an alternative SA server for players to play and have fun.

Não queremos merge, nosso servidor está bom como está, todos do rodin 2 concordam, tanto vampiro quanto slayers! esse é o unico servidor ainda dominado por slayers e mesmo assim os vampiros não querem o merge, o servidor está competitivo, todos estão parando de logar pois vão quitar do jogo caso ocorrá merge e já estamos migrando para outros NFT, queremos que o Rodin 2 se torne Jungler 2 e que no futuro caso possivel implantem um marketing integrado. isso seria perfeito e teria um servidor alternativo SA para os jogadores jogarem e se divertirem.