Megaupload We want back! (Queremos o Megaupload de volta!)

Destinatário: disaster@leo.gov

US-EUA

I think that the undersigned will not work, the more we want as many people to sign it! Below companies monopolizing the internet they want to earn easy money on the expense of the internet! And you already signed internet? We subscribe to many people as possible without speech and rodeos, to see how the international community is unhappy with this type of ficalização FBI think they should keep themselves busy with more important things like pedophilia, terrorism threats among other things the internet !

PT-BR
Sincerely your support is nescessário let's see how many people want it
Acho que esse abaixo assinado não ira funcionar , mais queremos que o máximo de pessoas ó assinem!! Abaixo as empresas monopolizadoras da internet qual querem ganhar dinheiro fácil nas custas dos internautas ! E Você internauta já assinou ? Queremos assinar o máximo possivel de pessoas sem discurso e rodeios , para ver quanto a comunidade internacional está infeliz com esse tipo de ficalização do FBI , achamos que eles devem manter-se ocupado com coisas mais importantes como pedofilia,terrorismo ameças entre outras coisas da internet!!
Atenciosamente o seu apoio é nescessario vamos ver quantas pessoas querem isso !!

Att 4mint